Sociale medier hitter blandt danske virksomheder – blandt andet hos Vores Avis!
Vores Avis er med på noderne. En ny undersøgelse fra Danmarks Statistik viser nemlig, at næsten 60% af de danske virksomheder er aktive på de sociale medier – herunder især sociale netværk som LinkedIn og Facebook. De sociale medier bruges især til markedsføring, men også til rekruttering af nye medarbejdere.
53% af virksomhederne har i dag en profil på et eller flere sociale medier.
Her er Vores Avis ingen undtagelse, da vi siden udgivelsesstart har været synlige på Facebook, og uge for uge får stadig flere brugere
I 2014 var det kun 46% af virksomhederne, der var ”på”, og i 2013 var tallet helt nede på 36%.
Tallene er offentliggjort som en del af temapublikationen ”It-anvendelse i virksomheder 2015” fra Danmarks Statistik, som blev udgivet i sidste uge.
Prøv selv at besøge Vores Avis på facebook..!
Bente Vinther Jensen, [email protected]
