Let-Køb får nyt logo og visuel opgradering

0

Butikkerne i Let-Køb kæden skal have en ny visuel identitet, og projektet er allerede skudt i gang med nyt logo og relanceringsplan.

Let-Køb butikkerne står overfor en relancering, der skal give kæden et visuelt løft. Det nye layout skal implementeres både inden- og udendørs og ender prismæssigt på et større millionbeløb.

Planen blev præsenteret ved det årlige købmandsmøde i Thise, hvor de fremmødte købmænd kunne få en forsmag på det nye look. Den lokale Let-Køb butik i Thise er den første butik i kæden, der har fået implementeret den nye skiltning. Planen er at rulle kædens nye visuelle udtryk ud i butikkerne inden år 2021.

“Let-Køb har haft en flot udvikling i 2019, hvor nye butikker er kommet til. Med det nye logo og relanceringen af vores visuelle udtryk er jeg overbevist om, at kunderne vil kvittere positivt og så håber vi samtidig, at vores købmænd føler sig endnu bedre understøttet i at drive vækst i sin butik”, siger Richo Boss, kædedirektør i SPAR, Min Købmand & Let-Køb.

Udover den visuelle fornyelse, satser Let-Køb også på nye produkter på hylderne. Købmændene skal vejledes omkring nye varer og især convenience produkter, der vinder frem på markedet, så de har den bedste forudsætning for at bestille nye varer hjem.

Kunderne kan altså se frem til en ny visuel identitet og spændende, nye produkter på hylderne.

Share.

Der er lukket for kommentarer.